Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 01:40 - Текстовете на мойте любими песнички :) 2
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1946 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 02:30


100 kila & Mal4o - Svivam,svivam

Утрин..Килата.. Малчо.. Варна.. 2006та бейби незнаеш за кво става въпрос

Добре дошъл във Варна бейби

Тук неделим отвес сам силно дялкам бяло чувствам се аз добре

Черно БМВ-е в завоите влизаме курвите киризаме на магистралата излизаме

Защото петък вечер е на нас не ни се спи

Моя човек до мен пак две големи ги реди

Малчо до мен стои план за бийта ми крои

60 кинта за половинка той на дилъра брои

Хей ти хей спри бас в ушите ми звъни

Патрулка синя джобини ше ни видиш късни новини

Рими, огън вид пещ изперкал от болка пак съм свеж

Свеж танцувам танц зловещ, а ти за мен си като вещ

Срещу бара щом сереш щом си лягам паля кеш

Опитай да ни спреш, по-лесно е да умреш

Навътре ше сереш, хуя да ми ядеш

Аааз вече спирам тука щот кеф ми стана

Припев:

Аз свивам свивам джойнт джойнт с една ръка

Свивам аз свивам свивам

Аз свивам свивам джойнт джойнт с една ръка

Свивам свивам аз свивам свивам

Казах свивам свивам джойнт джойнт с една ръка

Свивам свивам свивам свивам свивам свивам свивам свивам

джойнт джойнт с една ръка аз свивам свивам аз свивам свивам

Кво става плея как стоят нещата

Навярно разпознавате хита по Килата

Денем движа кротко бръмча из махалата

С лист, химикалка и тревата в устата

Обаждам се на 100 Кила викам му “Братле”

Докарай някви цеви че на мен ми се ебе

От толкова алкохол и мара вече ми е зле

Незнам за теб шефче, но искам да съм с две

Класа, клап клап и путките са с нас

Влизам в так так не играя пас

Стока от Хавана скука в Монтана

А след хапа дупе, рапа златна треска мен ме хвана

Във Варна цяло лято избухвам много яко

Слънце, плаж, коктейли и путки движат се на ято

Ще взема да приключа че ще смучат на маркуча.

Припев:

Аз имам мара за глухите, дрога за дрогите, кинти за куките и екстази за путките

Избухваме лудите, съседите будиме сега си ги редиме дебелите белите

Гледай пич тук ще те правим луд

Смут обхваща теб подкуп имам за вмет

Сирените, ченгетата, съветите, хюмнетата

С джанти за БМВ-тата с дилърите са лекетата

Припев:/ x 2


 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Azis - PodludqvaSh me

Тази вечер те сънувах,
галех твоите ръце
и нашепваше ми нежно: "Аз обичам те!"

Припев:
Подлудяваш ме
и ще ти призная,
когато ме докосваш
ме караш да не зная къде съм.
Подлудяваш ме
и ще ти призная,
че аз без теб не мога
и все за теб мечтая.

(х2):
Тази вечер те жадувах,
казвах ти какво ли не,
но събудих се и всичко разбрах че ми отне.

Припев: (х3)
Подлудяваш ме
и ще ти призная,
когато ме докосваш
ме караш да не зная къде съм.
Подлудяваш ме
и ще ти призная,
че аз без теб не мога
и все за теб мечтая.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Бони и Севсед - Магия

Dalavera mange kere q!
Mange le sa tunke kale q!
Odoleske manca kele q!
Varti ne ma dur samanhei!
Dalavera mange kele q!
Mange le sa tumha kele q!
Ordolesta kamce kele q!
Varti dur sar mange lq!

(x2) Аз за теб не съм единствена,
за тебе съм поредната жена,твоята магия ме уби,ако ме обичаш докажи.

(x2)Искам да ми бъдеш верен мъж,
че ще те разпъна аз на кръст
стъпиш ли на криво ще боли
бързо ще наваксам запомни.

(x2)Стана ли ти ясно ми кажи
огнена жена до теб стои.

(x4)С твоята магия ме уби
с твоята любов ме победи! lets go

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

Ceca - Pile

Ovo ie svet za pametniie
ovo ie put za neke hrabriie

A moie sryce ie pile dryhti od straha kada grymi
nezno k"o svila na kaldrymi
a moje srce ie pile pokislo, juto i malo
sto ie krai orla iednom zaspalo

Ref.
Niiedan niie ti bio ni blizu niti 4e ko
a ia sam sa svakim oti6la predaleko
al ne stigne6 nigde kada te slome i sru6e ti sve
leti dalie sam, dole ne gledai, ne

Moie suze prema tebi padaiu
moie suze prema tebi padaiu
moie suze pagdaiu na gore

Ovo ie svet za neke vajniie
ovo ie put za neke snajniie

A moie sryce ie pile dryhti od straha kada grymi
nezno k"o svila na kaldrymi
a moje srce ie pile pokislo, juto i malo
sto ie krai orla iednom zaspalo

Този свят е за най-умните
това е пътят за някой по-храбри,
а моето сърце е пиле, трепери от страх когато гърми
нежно е като свила на пътя .
А сърцето ми е пиле, накиснато, жълто и малко
дето край орела веднъж е заспало.

Не че не се е случвало,
не че няма да се случи на никой,
но аз с всеки отивах много далеч.
Но не стигаш до никъде когато те пречупят и ти срутят всичко,
лети нататък сам, долу не поглеждай даже!

Сълзите ми към теб текат
сълзите ми към теб текат
сълзите ми текат нагоре.

Този свят е за някой по-важни
това е пътят за по-силните,
а моето сърце е пиле, трепери от страх когато гърми
нежно е като свила на пътя .
А сърцето ми е пиле, накиснато, жълто и малко
дето край орела веднъж е заспало.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

Ciara - Like A Boy

Pull up your pants
(Just Like Em")
Take out the trash
(Just Like Em")
getting ya cash like em"
Fast like em"
Girl you outta act like ya dig
(What I"m talkin" bout")
Security codes on everything
Vibrate so your phone don"t ever ring
(Joint Account)
And another one he don"t know about

Wish we could switch up the roles
And I could be that...
Tell you I love you
But when you call I never get back
Would you ask them questions like me?...
Like where you be at?
Cause I"m out 4 in the morning
On the corna rolling
Doing my own thing
Ohh

What if I?...
Had a thing on the side?
Made ya cry?
Would the rules change up?...
Or would they still apply?...
If I played you like a toy?...
Sometimes I wish I could act like a boy

Can"t be getting mad!
What You Mad?
Can"t Handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!

Girl go head and be...
(Just Like Em")
Go run the streets
(Just Like Em")
come home late say sleep like em"
Creep like em"
Front with ya friends
Act hard when you"re with em" like em"
(What)
Keep a straight face when ya tell a lie
Always keep an airtight alibi
(Keep Him In The Dark)
What he don"t know won"t break his heart

Wish we could switch up the roles
And I could be that...
Tell you I love you
But when you call I never get back
Would you ask them questions like me?...
Like where you be at?
Cause I"m out 4 in the morning
On the corna rolling
Doing my own thing
Yea

What if I?...
Had a thing on the side?
Made ya cry?
Would the rules change up?...
Or would they still apply?...
If I played you like a toy?...
Sometimes I wish I could act like a boy

Can"t be getting mad!
What You Mad?
Can"t Handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!

If I was always gone
With the sun getting home
(Would Ya Like That?)
Told you I was with my crew
When I knew it wasn"t true
(Would Ya Like That?)
If I act like you
Walk A mile off in yo shoes
(Would Ya Like That?)
I"m messing with your head again
Dose of your own medicine

What if I?...
Had a thing on the side?
Made ya cry?
Would the rules change up?...
Or would they still apply?...
If I played you like a toy?...
Sometimes I wish I could act like a boy

Can"t be getting mad!
What You Mad?
Can"t Handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!
Can"t be getting mad!
What you mad?
Can"t handle that!

If I played you...
Would yo like that?
Had friends...
Would you like that?
Nother car?
Would you like that?
Hell naw
You wouldn"t like that
No

What if I made ya cry!
Would they still apply!
What if I...
If I played you like a toy
Sometimes I wish I could act like a boy

Вдигни си пантлоните
(Точно като него)
Изнеси боклука
(Точно като него)
Вземи парите като него
Бързо като него
Момиче ти го правиш все едно копаеш
(За какво говоря)
Защитни кодове на всичко
вибриращо затова телефонът ти никога не звъни
И още един , за който той не знае

Да можехме да престанем с тези роли
Аз можех ...
Казвам ти , че те обичам,
но когато ми звъниш аз никога не се връщам
Искаш ли да им зададеш същите въпроси , които пита мен ?...
Като "Къде беше към... ?"
Защото бях навън към 4 през деня
Зад ъгъла ,
вършейки си моя работа
Оу

И какво ако бях ..?
Правих ли нещата правилно ?
Накарах ли те да плачеш ?
Можеха ли правилата да се променят ?
Или те винаги щяха да се изпълняват ?
А ако си играех с теб като играчка ?
Понякога искам да съм в ролята на момче ...

Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !

Момиче продължи напред и бъди ...
(Точно като него)
Давай ! Тичай по улиците
(Точно като него)
Връщай се вкъщи късно и казвай , че вече спиш ,точно като него
Промъквай се, както прави той
пред приятелите ти
Действай твърдо когато си с него , като него
(Какво)
Дръж се сериозно когато казваш лъжа
Винаги имай сигурно алиби
(Остави го в мрака)
Това , което той не знае няма да го нарани

Да можехме да престанем с тези роли
Аз можех ...
Казвам ти , че те обичам,
но когато ми звъниш аз никога не се връщам
Искаш ли да им зададеш същите въпроси , които пита мен ?...
Като "Къде беше към... ?"
Защото бях навън към 4 през деня
Зад ъгъла ,
вършейки си моя работа
Оу

И какво ако бях ..?
Правих ли нещата правилно ?
Накарах ли те да плачеш ?
Можеха ли правилата да се променят ?...
Или те винаги щяха да се изпълняват ?...
А ако си играех с теб като играчка ?...
Понякога искам да съм в ролята на момче ...

Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !

Ако винаги си отивах
когато слънцето влизаше в нашия дом
(Щеше ли да ти хареса ?)
Ако ти казвах , че съм с моята банда
знаейки , че това не е истина
(Щеше ли да ти хареса ?)
Ако се преструвах като теб
Изминавайки миля в твоите обувки
(Щеше ли да ти хареса ?)
Ако се ровя в мислите ти , отново
Доза от собственото ти лекарство

И какво ако бях ..?
Правих ли нещата правилно ?
Накарах ли те да плачеш ?
Можеха ли правилата да се променят ?...
Или те винаги щяха да се изпълняват ?...
А ако си играех с теб като играчка ?...
Понякога искам да съм в ролята на момче ...

Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !
Не може да е ядосан !
За какво си ядосан ?
Нямаш предлог за това !

Ако си играех с теб ...
Щеше ли да ти хареса ?
Ако имах приятели ...
Щеше ли да ти хареса ?
Друга кола ?
Щеше ли да ти хареса ?
Адът щеше да е сега
Това нямаше да ти хареса ..
НЕ !

Какво щеше да стане ако те бях накарала да плачеш !
Щяха ли да се изпълняват !
И какво ако бях ...
А ако си играех с теб като играчка
Понякога искам да съм в ролята на момче !!!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

dAViT gUetTa - DoN`t LeT mE GO

You"ve got me dancin" and cryin"
Rollin" and flying
Love don"t let me go
You got me drownin" in a river
Cold but in fever
Love don"t let me go
Don"t let me gooooooooooo......

You got me dancin"
repeat x 2


(Don"t let me go x3 goooooooooooo.....)
(Don"t let me go x2)

Love don"t let me go
(Don"t let me go)
Don"t let me gooooooo...
(Don"t let me go)

Got me drowning in a river
I was caught ....... and fever he he

He he he
Dancing and crying X3 heeee
(You got me)
Dancing and crying X3 heeee

Refrain x1


Don"t let me gooooooo..........

Refrain x1


Don"t let me go
(Dancing and crying)
Don"t let me go!


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

MiShO Shamara - edin den se napih

Един ден се напих

Припев:
Един ден се напих,
после се сбих
и главата на един
скапаняк аз разбих.

Конса:
Опитвам се да стана малко преди да си легна,
историята е такава че трябва да се стегна,
виждам линеийка копеле пълна с носилки,
аз и мой`те хора пристигаме с ботилки.
Всичко това кара кръвта ми да се газира,
сцени, които не си виждал и по Алджезира.
Вървя и повръшам, понякога даже припадам,
но ставам, изтупвам се и започвам да бягам!

Мишо Шамара:
От самолета слизам пиян, на куките пея пак на бис,
когато се изгубя на летището във Сейнт Луис.
На четири крака лазя, някъв ме разпитва на английски.
Не разбирам к`во ми говориш брато с пагони чекиджийски. Излъгах, че съм половин кореец, на половина мексиканец,
заклех се в името на Ангола, че баба ми е албанец.
Казах, че съм китарист брадясъл като терорист.
Издраифах се брутално, когато се сетих за Азис.

Припев:
Един ден се напих,
после се сбих
и главата на един
скапаняк аз разбих.

Оги Дог:
Пак пиянска история в събота вечер,
всичко беше нормално от начало, далече.
Стигнахме, когато оня ме спъна, уж неволно,
не му повярвах, но така стана.
като селска сватба, музика и здрав бой,
пиян, нашмъркан и в мармалад беше той.
Стоеше пред мен, а във нвго беше влязъл бяса
и когато беше така му сложих сомбреро с маса.

Мишо Шамара:
Продължавам пак с историй, пиянски историй
за свободни побой с дупета в различни категорий.
Тука редя килограми, наградата е грами.
ПИяни копелета долни, как да кажа дами?
От наш`те друг си хваща тъпачка, проститутка,
не искаше да плаща, боя стана за минутка,
изкара ми патлак, някъ`в смешен газов патлак.
Ей добре щи го навра в бе левак.

Припев:
Един ден се напих,
после се сбих
и главата на един
скапаняк аз разбих.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

Fergie - Glamorous

(f/ ludacris)

if you aint got no money take yo"broke ass home
you say: if you aint got no money take yo"broke ass home
g-l-a-m-o-r-o-u-s, yeah g-l-a-m-o-r-o-u-s

(b-section:)
we flying the first class
up in the sky
poppin" champagne
livin" the life
in the fast lane
and i wont change
for the glamorous, oh the flossy flossy

The glamorous,
the glamorous, glamorous (the glamorous life)
for the glamorous, oh the flossy flossy

Wear them gold and diaonds rings
all them things dont mean a thing
chaperons and limousines
shopping for expensive things
i be on the moovie screens
magazines and boogie scenes
im not clean, im not pristine
im n queen, im no machine

Istill go to taco bell
drive through, raw as hell
i dont care, im still real
no matter how many records i seel
after the show or after the grammys
i like to go cool out with the family
sippin", reminscing on days when i had a mustang
and now i"m in...

(b-section then chorus)

(ludacris:)
im talking champagne wishes, caviar dreams
you deserve nothing but all the finer things
now this whole world has no clue to do with us
i"ve got enough money in the bank for the two of us
brother gotta keep enough lettuce
to support your shoe fetish
lifestyles so rich and famous
robin leach will get jelous
half a million for the stones
takin trips from here to rome
so if you aint got no money take yo"broke ass home
g-l-a-m-o-r-o-u-s, yeah g-l-a-m-o-r-o-u-s

(b-section + chorus x2)

(verse:)
i got problems up to here
i"ve got people in my ear
telling me these crazy things
that i dont want to know (fuck y"all)
i"ve got money in the bank
and i"d really like to thank
all the fans, i"d like to thank
thank you really though
cuz i remember yesterday
when i dreamt about the days
when i"d rock on mtv, that be really dope
damn, it"s been a long road
and the industry is cold
i"m glad my daddy tell me so, he let his daugther know. (x3)

Фърги – Очарование

Ако нямаш пари вземи си скапания задник и се прибери в къщи
Казах ти: Ако нямаш пари вземи си скапания задник и се прибери в къщи

Ти си очарователен да ти си очарователен
Летим в първа класа високо в небето
Гърмим шампанско, живеем си живота
В бързия самолет и аз няма да сменя за очарование този „превзет” стил
Очарование, очарование,очарование( очарователен живот), за очарование, моят „бохемски” стил

Нося злато и диамантени пръстени,
но всички тези неща не значат нищо
компаниони и лимузини
пазаруване на скъпи неща
аз съм на филмовите екрани
списания и музикалните сцени
аз не съм чиста, аз не съм девствена
аз не съм кралица, аз не съм машина

Аз още ходя за празнични звънчета
карам наоколо, студена като ада
не ми пука аз още съм истинска
без значение колко плочи имам
след шоуто или след Грами
аз харесвам да се забавлявам навън със семейството
да преглъщам спомняйки си за дните когато имах Мустанг
а сега съм вътре.

Изричам пожеланията на шампанското и мечтите на хайвера
Ти не заслужаваш нищо, но всички тези неща ни довършиха
Сега целия свят няма основания срещу нас

Имам достатъчно пари в банката и за двамата
Братко трябва да запазиш повече в зелено
За да поддържаш обувките си модерни,
Богат и известен начин на живот
Промиването на рубина ще ти даде диамант
Половин милион от камъните поемат на път от тук за Рим

Имам проблеми тук
имам човече в ухото си, което ми казва тези луди неща,
които не искам и да знам /майната ви на всички/
аз имам пари в банката и наистина искам да благодаря на всички фенове, бих искала да благодаря
благодаря ви наистина въпреки че си спомних вчера,
как си мечтаех за дните, когато ще бъда в МТВ, това е
истинскопроклятие, беше дълъг път,а продукцията е студена
радвам се че баща ми ми каза и така позволи на дъщеря си да знае

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

Мишо Шамара и Кварталните принцеси - Мойто дупе


 

Ъ, ъ, ъ кварталните принцеси, baby!
Как, как, как!!!
Готови ли сме всички?

Станете прави за новия хит,
ръцете горе за якия beat.
Ще вкарам малко от римите яки,
представям новите малки каки.
Ще ги пуснем малко да раздрусат дупета,
започва втвърдявяне при всички момчета!
Между другото да духа оная шматка,
г-н езикова гимназия с обратна захапка.

Припев: (x2)
Пич гледаш мойто дупе,
аз движа мойто дупе,
искаш мойто дупе,
ако си балък, ти аре чупи!

O.K. пич аз вземам микрофона,
с мойте момичета сме ready за купона!
Душ гел, огледало, грим CW,
идва пича, след гъза ми тича!
Не ме кефят мамини синчета, аре чао,
искаш да ме пипнеш аз горя и стоя!
Готови всички за кварталните принцеси,
усещам че си пича, който с мен ще се замеси.
Ела при мене искам нещо да те питам,
аз обичам леко да се движа в ритъм!
И между другото ми писна от тъпи песни
на силиконовите чалгаджийки бесни!

Припев: (x2)
Пич гледаш мойто дупе,
аз движа мойто дупе,
искаш мойто дупе,
ако си балък, ти аре чупи!

Вратите на клуба се отварят усещам,
пак са готови за танци Висша класа.
2-3 стъпки само да покажа,
тази вечер в клуба ще се размажа!
Всички очи пак аз събирам,
когато искаш да танцувам,тогава спирам.
Този път леко ще ти пусна аванта,
ако не искаш стой при твойта чанта.
Кво охкаш на бара, светят ти очите,
ти си мръсник, искаш ни и трите!
Няма лошо ти да си вярваш,
аре балък , бегай и си лягай!

Припев: (x2)
Пич гледаш мойто дупе,
аз движа мойто дупе,
искаш мойто дупе,
ако си балък, ти аре чупи!

Хей ladyes, нека да запалим тавана,
да се изкъртим кво (х3) стана!
Бутилка алкохол за всички от мойте,
искам да видя танци от твойте!
Стоя зад гърба ти, клатя се бавно,
обещавам ти, че няма да е гадно.
Гледка която ми вдига адреналина,
къде по дяволите ми е кокаина?

Спокойно пич си писи, името е Сиси!
Искаш да съм миси, O.K. плати си.
Не знам к`во става, замирисва ми на парти,
за теб играя белот със открити карти.
Чупя се от тебе стъпка по стъпка,
ти си сериен със пъпка,а аз имам тръпка!
Не издържам да ближа,чуй този track,
като парен влак кърти мене пак.
Виждаш дупета във камуфлажи,
твойта дума не важи ,ако има нещо кажи!!!
Във клуба избухват принцеси от кварталите,
идеалите да духат педалите!

Припев: (x2)
Пич гледаш мойто дупе,
аз движа мойто дупе,
искаш мойто дупе,
ако си балък, ти аре чупи!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

S classa - Obicham


 

S-класа лалала...
Обичам да ме гледат всички във очите
Обичам да гледам как мразят ме жените
Обичам да пръскам чар със пълна сила
Обичам да обръщам 30 чашки със текила
Обичам да ме гледаш как танцувам аз на бара
Обичам да минавам щом червен е светофара
Обичам всички погледи вперени във мен
Обичам да усещам че ме молиш наранен
Обичам аз да зная че изцяло те владея
Обичам и нещатат за които аз копнея
Обичам S-класата си гола аз да мия
Обичам когато рязко във насрещното завия
Обичам банкнотите да са с 4 нули
Обичам всичко лъскаво и скъпо чу ли?
Обичам дори когато ти ме мразиш
Обичам защото после пак в краката ми ще лазиш

Припев:
Обичаш ме нали?
Много те боли
В теб ще влея страх
Аз съм твоя секси грях
Искаш ме нали
Събличаш ме с очи
С мен ще бъдеш ти и лалала...

Обичам да ставам в следобедите късни
Обичам да говоря с думи секси яко мръсни
Обичам да спя в чаршафи от сатен
Обичам да танцуват за мен момчета с тъмен тен
Обичам щом мъжете знаят че съм недостъпна
Обичам погледите щом дупето аз си врътна
Обичам бикините с дантели
Обичам дори и намеците смели
Обичам да те гледам нагло във очите
Обичам когато за мене харчиш си парите
Обичам скотостта да е висока
Обичам да отбирам най-хубавата стока
Обичам да карам жена ти да ревнува
Обичам да флирувам само с който си струва
Обичам да влизам без да чукам на вратата
Очбичам щом яко доза сексапил ти пратя

Припев:...

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Upsurt - Zvezdata

ЗА ТИЯ ЛИ МОМЧЕТА СТАА ВЪПРОС
ПОЗНАВАМ ГИ ТОА ЕДИНИЯ Е МНОО ПРОСТ
РАЗПОЛАГА С ЛИЧНИ ТЕЛЕФОНИ
НАВРЕМЕТО МИ ВЗЕ ВСИЧКИТЕ ЖИТОНИ
ТИХО ЧЕ ТАТИ ГЛЕДА БАСКЕТБОЛ
КУПИЛ СЬМ НА ЖЕНА ТИ KARELIA БЕЗ БАНДЕРОЛ
ПАЛАВА Е И ОБИЧА ОБЛЕГАЛКИ ГОЛА
-4ЕI 4E SI HARESAH EDNI SANDALKI V MOLA
LOVER BOY
ЛЕКА ПОЛЕКА И НЕЩАТА СИ ОТИВАТ КЬМ БОЙ
-A TI ZASHTO ME IZLAGA CHE KAIENA E TVOI
НЕ БЕ ЩЕХ ДА ЗЕМА НА ПЕШО КАЛИБРАТА
АМА ТОЙ МИ ОБЯВИ ЕБАТИ ЦИФРАТА
И КВО ЛЕ ТОЯ ТВОЯ НЕ ЩЕ ДА ТЕ ПИПА
ЕЛА МАЦО МНОО ТИ Е ХУБАВ КЛИПА
КАЖИ НА ПЛАЖА КЬДЕ ТИ ВЛИЗА ПЯСЬК
АРЕ ДА ПРОИЗВЕДЕМЕ НОВИНИ ЗА ПЯСЪК
КАК НЕМОГА ДА СЕ ПОХВАЛА КАКВО СЕ СЛУЧИ
-SHE SE RAZCHUE I MNOO GRUBO SHE SE POLUCHI
ДА НЕ СТАНЕ ДА МИ ПРАТЯТ ПРИЗОВКА
ЩЕ ТИ УРЕДИМ ТРОЙКА С УСТАТА И СОФКА
МНОО СА СЕ РАЗГОНИЛИ В ТВОЙТО СЕЛО
ЕЛА УТРЕ У ХОТЕЛО ДА ТЕ ЧЕРПА НЕЩО
ТЯ МИ ВИКА:
-PIQ SAMO BELO VINO PI4
ЗЕМИ ЕЛСЕЛКАТО И ЕЛА НА КАКАО ПИЧ

ПЕСНИ, ТАНЦИ, ПИЯНИ ШМАТКИ
ЕБАТИ ЦИРКА- КАКВА МИСИРКА
КОЛКО БЬРЗО ПОРАСНАХА РОГАТА
ДАЙ ЕДНА ЦИГАРА -ШЕ ТЕ ЕБА И ЗВЕЗДАТА
ЛЕЛЕ КВО СТАНААА - КАЖИ КВО СТАНАА
КОПЕЛЕ, КВО СТАНАА- А Е КАЖИ КВО СТАНА
НЕМА КИНТИ, НЕМА,НЕМА КИНТИИ
СКОРО НЕМА ДА СИ ВЗИМАМ БЕНТЛИ

ПЕСНИ, ТАНЦИ, ПИЯНИ ШМАТКИ
ЕБАТИ ЦИРКА- КАКВА МИСИРКА
КОЛКО БЬРЗО ПОРАСНАХА РОГАТА
ДАЙ ЕДНА ЦИГАРА -ШЕ ТЕ ЕБА И ЗВЕЗДАТА
ЛЕЛЕ КВО СТАНААА - КАЖИ КВО СТАНАА
КОПЕЛЕ, КВО СТАНАА- А Е КАЖИ КВО СТАНА
НЕМА КИНТИ, НЕМА,НЕМА КИНТИИ
СКОРО НЕМА ДА СИ ВЗИМАМ БЕНТЛИ

ТИХА МУЗИКА И МАЛЬК JAMSON
ВЛАДО КУЗОВ И MAIKAL JACKSON
ГОСПОЖО ПАЗИ СИ ДЕТЕТО
ЗАЩОТО СЬМ ОТ АГЕНЦИЯ ,,ЗАКРИЛА НА ДУПЕТО"
МОЯТ ФЕН МЕ ПИТА КАКВО Е ЩАСТИЕ
ШЕФА МИ ВИКА: ГАЛЯ С ВАС ЛИ Е
НЕ БЕ АЗ ЗНАМ ДА ВЗИМАМ ЛИ 4-та СТАЯ
КАЙ МИ ЧЕСТНО ПОНЕ ЕБАХТЕ ЛИ Я ТАЯ????
В БАНСКИ МЕХАНИ, КАРАМ СКИ
С МАЦКИ ДРЕБОЛИИ ПО КАСАПСКИ (А)
НА СЕЛО МИ ПОКАЗАХА КАРАТЕ
НА АЛЕБЕНА МИ ПУСНХА ЧЕЛЕНТАНО БАТЕ
ЩЕ СЕ ВЬЗПОЛЗВАМЕ ЛИ ОТ АБИТЮРЕНТКА
ВИКНИ Я ДА Й ОТВОРИ МЕ ОЦЕНКАТА
ИСКАХ ДА ВИДЯ МАЛКИЯ ПОРАСНАЛ
СИГУРНО ПАК СЕ Е СКАРАЛА С НЕКОЙ ДАСКАЛ
И КВО БЕ ТОО ТВОЯ ПАК ЛИ Е В КОМАНДИРОВКА
ЖИВОТА СИ Е ЕБАЛО МАЙКАТА БРАТО
МОРЕ ОТ ЛЮБОВ ИЛИ ФЕХТОФКА
ЕЛА У КЕНЕФА ДА МИ ПЕЕШ 3 В 1
АКО ИСКАШ МОЕ ДА НАПРАИМ ЕДНО МОРЕНЦЕ
АРЕ ЗВЬННИ УТРЕ НЕЩО КАФЕНЦЕ
ЛАПАЙ ПО ЛЕКО ШОТ СИ ИЗВЕСТЕН
МАНИ НЕГОВИЯТ МОЯТ Е NESTLE


ПЕСНИ, ТАНЦИ, ПИЯНИ ШМАТКИ
ЕБАТИ ЦИРКА- КАКВА МИСИРКА
КОЛКО БЬРЗО ПОРАСНАХА РОГАТА
ДАЙ ЕДНА ЦИГАРА -ШЕ ТЕ ЕБА И ЗВЕЗДАТА
ЛЕЛЕ КВО СТАНААА - КАЖИ КВО СТАНАА
КОПЕЛЕ, КВО СТАНАА- А Е КАЖИ КВО СТАНА
НЕМА КИНТИ, НЕМА,НЕМА КИНТИИ
СКОРО НЕМА ДА СИ ВЗИМАМ БЕНТЛИ


 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


ДЖОРДАН-САМО МОЯ

Така не става далеч от мене да стоиш
да полудявам на друг че се усмихваш ти ...

Дай ми това което искам аз
с устни пак да те погаля
имам нужда в този час..

Ти само моя си само моя
на друг недей да си аз те моля
очите само да си затворя и пак до мен си ти
Ти само моя си само моя
на друг недей да си аз те моля
на край света да си ще се боря..
да си моя ти!

Кажи на онзи че с мене ти оставаш тук
моя си още дори да мислят че съм луд!

Дай ми това което искам аз
с устни пак да те погаля
имам нужда в този час!

Ти само моя си само моя
на друг недей да си аз те моля
очите само да си затворя и пак до мен си ти
Ти само моя си само моя
на друг недей да си аз те моля
на край света да си ще се боря..
да си моя ти!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Елена-Безумна лудост

Опасно,прекрасно с поглед ме галиш
а устните ти ме горят.
Напълно наясно и да не трябва
ще ни се случи втори път.


Какво съм за тебе,какво си за мене
безумна лудост и лъжа!
И знам,че не трябва,изобщо не трябва
да те желая аз така.

Припев:
Обичам те дори да зная,че е лудост
дори да зная,че греша.
И уж не искам тази грешка да повтарям
но пак за тебе аз горя.


Какво ми направи,какво ти направих
че се побъркахме така.
Със себе си се боря,искам но немога
да те жадувам аз,да спра..!



Тагове:   мойте,


Гласувай:
0



1. diamant1965 - Много забавни текстове!
16.06.2007 00:44
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1197893
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930