Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 01:59 - Текстовете на мойте любими песнички :) 3
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1033 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 02:26


KameliQ - Znam,nqkoi den

Ти не вярваш в никой и нищо,
Нямаш страх и от бога.
Да споря с теб е излишно,
Но да мълча аз не мога.

Нямаш очи да видиш
Как си подритваш живота
И не зная за тебе
Има ли нещо свято..

Всичко ми взе - Нищо не даде в замяна
Знаеш добре, че е истина...

Знам някой ден!
Очите си слепи ти ще отвориш.
Пред Бог и мен
На колене прошка ще молиш!
Знам някой ден!
Ще видиш било е истина,
Но път към мен и да искаш няма да има...

Не изричай думи горчиви,
Да те слушам не мога.
Ти си виновен за всичко,
Признай си поне пред Бога.

Всичко ми взе - Нищо не даде в замяна
Знаеш добре, че е истина...

Знам някой ден!
Очите си слепи ти ще отвориш.
Пред Бог и мен
На колене прошка ще молиш!
Знам някой ден!
Ще видиш било е истина,
Но път към мен
И да искаш няма да има!! /2

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

DeSiSlava - NqkoI deN

Питам се какво ми става?
Зная, че за теб не си заслужава
да пролея дори и една сълза.
Моля се онази нощ да забравя,
твоя поглед да не ме наранява.
Все едно каква съм в твоите очи сега!

Припев:
Зад гърба ми говориш цинично -
колко лесно постигнал си всичко.
Твоя смях като нож се забива вътре в мен.
Зад гърба ми говориш цинично
и ме гледаш така иронично.
Но помни и на теб ще се случи някой ден.
Някой ден!

Питам се какво да направя?
Щом те видя раната се отваря
и не зная как ще издържа!
Всеки спомен като огън изгаря
и отново преживявам кошмара за онази нощ,
в която паднах в пропастта!

Припев:
Зад гърба ми говориш цинично -
колко лесно постигнал си всичко.
Твоя смях като нож се забива вътре в мен.
Зад гърба ми говориш цинично
и ме гледаш така иронично.
Но помни и на теб ще се случи някой ден.
Някой ден!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Кеба-Питаш за мен

Каква измамница си станала,
но си хванала пак сърцето ми с нокти.
Каква пустиня си оставила
и си знаела,че проклинам те нощем.
Черни очи със лъжливи сълзи,
с думи любовни кълнеш ми се ти
Черни очи със лъжливи сълзи,
сто и първия път ми се молят "Прости".

Припев:
Питаш за мен,плачеш за мен.
Ти милост нямаш ли,сърце ти нямаш ли?
Питаш за мен,плачеш за мен.
Пусни ме чуваш ли?

Далеч от мене ти върви!

Каква красавица си станала,
хубава и зла,но добре се преструваш.
Живота ти си ми разтурила.
Всеки казва ми как добре се целуваш.
Черни очи със лъжливи сълзи,
с думи любовни кълнеш ми се ти.
Черни очи със лъжливи сълзи,
сто и първият път ми се молят "Прости".

Припев:
Питаш за мен,плачеш за мен.
Ти милост нямаш ли,сърце ти нямаш ли?
Питаш за мен,плачеш за мен.
Пусни ме чуваш ли?
Далеч от мене ти върви!



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Million Stylez-Miss Fatty

Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up a nica don yo me neva eva heard of Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up you a burn up a so me go so den me the kitty dem pretty so the dog dem a bark lovin the way you wine and you walk an a talk so when you take body like a rocket hit the spot dicki is a hit when when de gal em back shots white black brown slim around me no care no matta the time of day dem could get slayed anywhere mi no rich but if a silent on a millionaire gal if you advertise it fling it here Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta gal lova my gal you a burn up a nica don yo me neva eva heard of Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up you a burn up Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up a nica don yo me neva eva heard of Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up you a burn up a so me go so den me the kitty dem pretty so the dog dem a bark lovin the way you wine and you walk an a talk so when you take body like a rocket hit the spot dicki is a hit when when de gal em back shots white black brown slim around me no care no matta the time of day dem could get slayed anywhere mi no rich but if a silent on a millionaire gal if you advertise it fling it here Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta gal lova my gal you a burn up a nica don yo me neva eva heard of Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up you a burn up Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up a nica don yo me neva eva heard of Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up you a burn up a so me go so den me the kitty dem pretty so the dog dem a bark lovin the way you wine and you walk an a talk so when you take body like a rocket hit the spot dicki is a hit when when de gal em back shots white black brown slim around me no care no matta the time of day dem could get slayed anywhere mi no rich but if a silent on a millionaire gal if you advertise it fling it here Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta gal lova my gal you a burn up a nica don yo me neva eva heard of Hey Miss Fatty Fatty you a murda me a lovin when you twist and uh turn uh hotta don lova my gal you a burn up you a burn up

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Кристали-Ток по тялото

Ток по тялото усещам пак
при мисълта за тебе
Ток по тялото
болезнен знак,
че всичко си за мене
Ток по тялото
при мисълта за тебе
Ток по тялото усещам пак
изгарям чак,
как искам пак да си до мене

Излъгах него, излъгах тебе,
че ти си само минало за мене
Излъгах всички, дори и Бога,
но да излъжа себе си не мога
Не заслужаваш даже да те помня,
ти ме отрови с любов лъжовна
Не заслужаваш да те обичам,
но всяка мисъл пак при тебе тича

Ток по тялото усещам пак
при мисълта за тебе
Ток по тялото
болезнен знак, че всичко си за мене
Ток по тялото усещам пак
при мисълта за тебе
Ток по тялото
изгарям чак, как искам пак да си до мене

Излъгах тебе, излъгах нея,
нали знаеш - от лъжи живея
Аз лъжа всички, дори и Бога,
но да излъжа сърцето си не мога
Макар и късно, ще ти присная -
не искам друга, само тебе желая
Макар и късно сега разбирам -
без любовта ти, повярвай ми умирам

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Preslava - lyja e

Ако поискаш бягай ти,
не си мисли, че ме боли.
Какво очакваш-да заплача ли?
Така говоря ти сега,
но само думи са това,
за да запазя гордостта си.

Припев:
Лъжа е, не чуваш ли, спри се...
лъжа е, почакай върни се..
лъжа е, сърцето ми стене лъжа е,
че мога без тебе лъжа е...
Лъжа е, не чуваш ли, спри се...
лъжа е, почакай върни се..
лъжа е, сърцето ми стене лъжа е,
че мога без тебе лъжа е...


От теб сега съм по-добре,
светът е пълен със мъже.
Нима се мислиш за единствен ти?
Така говоря ти сега,
но само думи са това,
за да събудя ревността ти...

Припев:
Лъжа е, не чуваш ли, спри се...
лъжа е, почакай върни се..
лъжа е, сърцето ми стене лъжа е,
че мога без тебе лъжа е...
Лъжа е, не чуваш ли, спри се...
лъжа е, почакай върни се..
лъжа е, сърцето ми стене лъжа е,
че мога без тебе лъжа е...

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Preslava - Ne i utre

Ne me ostawjaj tazi nosht sama,

ne si otiwaj, molja te nedej.

Ne kazwaj sbogom dave na shega,

ne mi go kazwaj, chuwash li, ne smej.

Ne me ostawjaj tazi nosht sama

i wsjaka druga sledwashta nedej.

Obyrnesh li mi gryb, az shte umra

i slynceto za men ne shte izgree.


Pripew:

Ne kazwaj "Shte se wyrna utre.",

bezkrajno dylgo e towa,

ne shte dochakam twojto utre,

nuvdaja se ot teb sega.

Powjarwaj, njama da me ima,

kogato dojdesh utre ti,

Shte storish greshka neprostima,

zaklewam te ne go prawi.

.. zaklewam te ne go prawi.


Ne me ostawjaj tazi nosht sama,

ne mi otnemaj liubowta nedej

ne si pmisljaj dave za towa

da me napusnesh nikoga ne smej

Ne me ostawjaj tazi nosht sama

i wsjaka druga sledwashta nedej.

Obyrnesh li mi gryb, az shte umra

i slynceto za men ne shte izgree.


Pripew: (h2)

Ne kazwaj "Shte se wyrna utre.",

bezkrajno dylgo e towa,

ne shte dochakam twojto utre,

nuvdaja se ot teb sega.

Powjarwaj, njama da me ima,

kogato dojdesh utre ti,

Shte storish greshka neprostima,

zaklewam te ne go prawi.

.. zaklewam te ne go prawi.


Тагове:   мойте,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1194067
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031