Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 02:08 - Текстовете на мойте любими песнички :) 4
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1322 Коментари: 1 Гласове:
0



Preslava - ni6to drugo

Беше грешка - и двамата знаем,

но пред себе си как да признаем.
Тази грешка безумно желаем
да повторим сега.
Както първия път да се любим
и от страх да не би да се влюбим,
да избягаме да се изгубим,
аз и ти без следа.

Припев: (x2)
За нищо друго не мога да мисля
и нищо друго по-силно не искам
не искам грешки от време на време,
а само още веднъж да си с мене.

Беше грешка - и двамата знаем,
но в самотните нощи мечтаем,
от където сме спрели накрая,
да започнем от там.

Както първия път да се любим
и от страх да не би да се влюбим,
да избягаме да се изгубим,
аз и ти без следа.

Припев: (x4)
За нищо друго не мога да мисля
и нищо друго по-силно не искам
не искам грешки от време на време,
а само още веднъж да си с мене.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Преслава-Заклевам те

Заклевам те да просиш моята любов,
от страст по мене бавно
да тлееш цял живот,
Kогато си със друга, да спре сърцето ти
и всяка нейна ласка нека, нека ти горчи!

Припев:
Да бъдеш огън ти, който не гори,
да нямаш рани ти, но да те боли...
Жив да си и да не си!
Да се оглеждаш ти в моите очи,
да виждаш себе си и да те боли...
Като мен да те боли!

Заклевам те да бягаш без път и нощ, и ден,
където и да идеш - да виждаш само мен,
сега си огледало на моята душа,
това ми даде ти – това ти връщам аз сега

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

SoFi MaRonoVa Ft. YsTaTa

Устата:Пак се започва,
дуета е на сцената.
Колко торента останаха в Арената?
Слунцето пекна-евала бе,пич,
в Suni musik си почиваме на Suni beach.
Малко малка си,аре пай се.
После ела донеси ми акт-16!
Лепи гробе мой...
Как няма кой?
Тая вечер пак целия съм твой!

Софи:Аз и ти...в ранена тишина.
Аз и ти...ще събудим ноща.
Две тела...разтопени от страстта.
Нека докоснем греха...

Припев:Дива любов...дива като река.
Нежна любов...по-нежна от нощта.
Дай ми една...по-страшна от греха.
Луда любов...твоята пареща любов...

Устата:Партита светски,избори кметски,
тихо че Софи ще запее на съветски!
Малко останахме мъжете с маниери.
Освен мен има ли други милионери?
Море,любов и още нещо...
мила ми Венето,стана ли ти горещо?
Как да спрем сега-дори не си мисли.
Аз и ти.Айде Софи...

Софи:Аз и ти...като чиста роса.
Аз и ти...ще погалим деня.
Две тела...разтопени от страстта.
Нека докоснем греха.

Припев:Дива любов...дива като река.
Нежна любов...по-нежна от нощта.
Дай ми една...по-страшна от греха.
Луда любов...твоята пареща любов./2/


Тагове:   мойте,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - Супееееееер!
16.06.2007 00:46
Суперски песни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1194048
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031