Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 01:10 - Текстовете на мойте любими песнички :)
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1016 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 01:42


Rihanna feat. Jay Z - Umbrella

Jay-Z:
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh
No clouds in my storms
Let it rain, I hydroplane into fame (Rihanna: Eh eh)
Come"n down with the Dow Jones
When the clouds come we gone
We Rocafella (Rihanna: Eh eh)
She fly higher than weather
And she rocks it better
You know me
An anticipation for precipitation, stacks chips for the rainy day(Rihanna: Eh eh)
Jay, rain man is back with lil Ms. Sunshine
Rihanna where you at?


You had my heart, and we"ll never be world apart
Maybe in magazines, but you"ll still be my star
Baby cause in the Dark, You can see shiny Cars
And that"s when you need me there
With you I"ll always share
Because



When the sun shines
We"ll shine together
Told you I"ll be here forever
That I"ll always be your friend
Took an oath Imma stick it out "till the end
Now that it"s raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)



These fancy things, will never come in between
You"re part of my entity, Here for Infinity
When the war has took it"s part
When the world has dealt it"s cards
If the hand is hard, Together we"ll mend your heart
Because ..


When the sun shines
We"ll shine together
Told you I"ll be here forever
That I"ll always be your friend
Took an oath Imma stick it out "till the end
Now that it"s raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)



You can run into my Arms
It"s okay don"t be alarmed
(Come into Me)
(There"s no distance in between our love)
So Gonna let the rain pour
I"ll be all you need and more
Because ..



When the sun shines
We"ll shine Together
Told you I"ll be here forever
That I"ll always be your friend
Took an oath Imma stick it out "till the end
Now that it"s raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)


It"s raining (raining)
Ooo baby it"s raining
baby come into me
Come into me
It"s raining (raining)
Ooo baby it"s raining
You can always come into me
Come into me......


Риана и Джей Зи - Чадър
Джей Зи :

Аха аха (Йеа Риана)
Аха аха (Доброто момиче се превръща в лошо)
Аха аха (Вземи 3 ... действай)
Аха аха
Няма облаци в бурите ми
Нека вали , потапям се в слава (Риана : Е ...Е ..Е)
Хайде долу с Доу Джонс
Когато облаците се появят ние изчезваме
Тя се носи по-високо и от буря
И те разтърсва по-добре
Познаваш ме
Очакване за порой , запасявайки се с чипс за дъждовния ден (Риана : Е ...Е ..Е)
Джей , дъждовният човек се е върнал заедно с г-жа Изгрев
Риана от къде идваш ?



Сърцето ми ти принадлежеше , но ние никога няма да имаме свят , в които да сме само ти и аз
Може би по списанията , но ти пак ще си останеш звезда
Скъпи , защото в тъмното , можеш да видиш лъскави коли
И точно тогава ще ти бъда нужна
Винаги щи споделям с теб
Защото



Когато слънцето изгрява
и ние изгряваме
Казвам ти ще бъда тук завинаги
Винаги ще бъда твоя приятелка
Закълни се и удържи на думата си до края
Сега вали повече от всякога
Знай , че ние все още сме заедно
Можеш да се скриеш под моя чадър
Можеш да се скриеш под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е..е...е...е)



Тези въображаеми неща не могат да застанат между нас
Ти си част от моето съществуване , тук за вечни времена
Когато войната вече е приключила
Когато света е раздал своите карти
Ако тази ръка е трудна за изиграване , Двамата с теб ще поправим сърцето ти
Защото



Когато слънцето изгрява
и ние изгряваме
Казвам ти ще бъда тук завинаги
Винаги ще бъда твоя приятелка
Закълни се и удържи на думата си до края
Сега вали повече от всякога
Знай , че ние все още сме заедно
Можеш да се скриеш под моя чадър
Можеш да се скриеш под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е..е...е...е)



Можеш да се хвърлиш в обятията ми
Всичко е наред не се тревожи
(Ела при мен)
(Разстоянието между любовта ни го няма)
За това нека оставим дъжда да се лее
Ще бъда всичко , от което се нуждаеш , дори и повече
Защото



Когато слънцето изгрява
и ние изгряваме
Казвам ти ще бъда тук завинаги
Винаги ще бъда твоя приятелка
Закълни се и удържи на думата си до края
Сега вали повече от всякога
Знай , че ние все още сме заедно
Можеш да се скриеш под моя чадър
Можеш да се скриеш под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е)
Под моя чадър
(Ър ър .. е..е..е..е...е...е)



Сега вали (Вали)
Ооо скъпи вали
скъпи ела при мен
ела при мен
Сега вали (Вали)
Ооо скъпи вали
Винаги можеш да дойдеш при мен
Ела при мен ....


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Timbarland ft NeLLy Furtado ft Justin Timbarlake -Give it to me

is it going is it going is it going is it going?
I don"t know what you"re looking for

[Nelly]
I"m the type of girl that"ll look you dead in the eye (eye)
I"m real as they come if you don"t know why im fly-y-y-y-y
seen ya try to switch it up but girl you ain"t got to
I"m the wonderwoman let me go get my ropes
I"m a supermodel and mummy, si mummy
amnesty international got bankrupt (im on top, on lock)
you love my ass and the video called promiscuous
my style is miticulous-s-s-s-s

[chorus]
if you see us in the club we"ll be acting real nice
if you see us on the floor you"ll be watchin all night
we ain"t here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[Timbaland]
when timbo is in the party everbody put up their hands
I get a half a mill for my beats you get a couple grand-d-d-d-d
never gonna see the day that I ain"t got the upper hand
I"m respected from californ.i.a. way down to japan
I"m a real producer and you just the piano man
your song gonna top the charts, I heard em, I"m not a fan-n-n-n-n
(like said before...you know what they say here)....
talkin greasy im the one that gave them they chance
somebody need to tell em they can"t do it like I can

[chorus]
if you see us in the club we"ll be acting real nice
if you see us on the floor you"ll be watchin all night
we ain"t here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me

wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[JT]
Could you speak up and stop the mumbling
I don"t think you"re getting clear.
Sitting on the top it"s hard to hear you from way up here.
I saw you tryin to act cute on tv just let me clear the air.
We missed you on the charts last week
Damn that"s right, you wasn"t there.
If sexy never left, then why"s everybody on my shi it it?
Don"t hate on me just because you didn"t come up with it.
So if you see us in the club go on and walk the other way
Cuz our run will never be over; not at least until we say

[chorus]
if you see us in the club we"ll be acting real nice
if you see us on the floor you"ll be watchin all night
we ain"t here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[chorus]
if you see us in the club we"ll be acting real nice
if you see us on the floor you"ll be watchin all night
we ain"t here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[chorus]
if you see us in the club we"ll be acting real nice
if you see us on the floor you"ll be watchin all night
we ain"t here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

Отива ли си,отива ли си,отива ли си
Незнам какво търсиш

Аз съм такъв тип момиче,което ще те гледа в очите,дори да си мъртъв
Честна съм,когато идват,ако не знаеш защо,аз съм муха
Виждам че се опитваш да замахнеш,но не е нужно
Аз съм жената чудо,дайте да отида да получа въжетата
Аз съм супермодел и мумия,да мумия
Интернационалната амнистия фалира(аз съм на върха,на слюза)
Ти обичаш моето дупе и видеото наречено "promiscuous"
моят стил е miticulous

Ако ни видиш в клуба ни ще правим шоу много добре
Ако ни видиш на дансинга ще гледаш цяла нощ
Ние не сме тук,за да нараним някой
така че дай ми го,дай ми го
искам да видя тялото ти в действие
така че дай ми го,дай ми го

Когато timbo е на парти всички дигат ръцете си горе
Получавам половин хилядарка от долари,за моите удари и ти получаваш двойно величие
Никога няма да видя деня,когато няма да вдигна ръка
Аз съм уважаван от Калифорния до Япония
Аз съм истински производител,а ти просто пианист
Твоята песен ще стигне върха в чартовете,аз ги чух,аз не съм им почитател
(както каза преди...знаеш какво са казали тук)
Подмазваш им се, аз съм единствения,който им даде шанс
Нужно е някой да им каже,че не го правят както аз мога

Ако ни видиш в клуба ни ще правим шоу много добре
Ако ни видиш на дансинга ще гледаш цяла нощ
Ние не сме тук,за да нараним някой
така че дай ми го,дай ми го
искам да видя тялото ти в действие
така че дай ми го,дай ми го

Може ли да говориш по-високо и да спреш да мънкаш
Не мисля,че си ясен
Седящ на върха е трудно да те чуя на път за горе
Аз те видях в опитите си да действаш хитро в телевизията,просто ми разчисти въздуха
Липсваш ни в чартовете последната седмица
Кълна се вярно е ти не беше там
Ако сексапилни никога не напускат,защо тогава всеки е на моя shi
Не мразете мен,защото вие не излизахте с него
Така че ако ни видите в клубът продължете и ходете по друг път
Защото ние никога няма да спрем да се движим,не и докато не кажем.

Ако ни видиш в клуба ни ще правим шоу много добре
Ако ни видиш на дансинга ще гледаш цяла нощ
Ние не сме тук,за да нараним някой
така че дай ми го,дай ми го
искам да видя тялото ти в действие
така че дай ми го,дай ми го

Ако ни видиш в клуба ни ще правим шоу много добре
Ако ни видиш на дансинга ще гледаш цяла нощ
Ние не сме тук,за да нараним някой
така че дай ми го,дай ми го
искам да видя тялото ти в действие
така че дай ми го,дай ми го

Ако ни видиш в клуба ни ще правим шоу много добре
Ако ни видиш на дансинга ще гледаш цяла нощ
Ние не сме тук,за да нараним някой
така че дай ми го,дай ми го
искам да видя тялото ти в действие
така че дай ми го,дай ми го

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
NeLLy FuRtAdO - Say It Right

In the night
Say it all
Say it right
You either got it
Or you don"t
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there"s no time for joking
There"s a hole in the plan

Oh you don"t mean nothing at all to me
No you don"t mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free


Oh you could mean everything to me

I can"t say that I"m not lost and at fault
I can"t say that I don"t love the light and the dark
I can"t say that I don"t know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonite you tonite

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?

Kажи истината

През деня
през ноща
кажи истината
признай си.
Ти също го притежаваш
или не?
Ти или ставаш или падаш,
когато волята ти е пречупена.

Когато то се плъзва от ръката ти
когато няма никакво време за шегуване
има дупка в плана.

Ти не означаваш нищо за мен
не ти не означаваш нищо за мен
ти взе това,което ме направи свободна.

Ти можеше да значиш всичко за мен.

Аз не мога да кажа,че не съм изгубена и не съм с вина.
аз не мога да кажа,че не обичам светлината и тъмнината.
аз не мога да кажа,че незнам,че съм жива.
И мога да покажа всичко,което чувствам.

Взех те от моите ръце,
нещото,което направих.
От моята уста мога да ти изпея различна тухла и да я излея
от моето тяло мога да ти покажа място,което само Господ знае.
Ти трябва да знаеш,че космоса е свещен
наистина ли искаш да тръгнеш?

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Justin Timberlake-What goes around comes back around

Hey girl, is he everything you wanted in a man?
You know I gave you the world
You had me in the palm of your hand
So why your love went away
I just can"t seem to understand
Thought it was me and you babe
Me and you until the end
But I guess I was wrong

Don"t want to think about it
Don"t want to talk about it
I"m just so sick about it
Can"t believe it"s ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can"t do without ya
Tell me is this fair?

Is this the way it"s really going down?
Is this how we say goodbye?
Should"ve known better when you came around
That you were gonna make me cry
It"s breaking my heart to watch you run around
"Cause I know that you"re living a lie
That"s okay baby "cause in time you will find...

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around

Now girl, I remember everything that you claimed
You said that you were moving on now
And maybe I should do the same
Funny thing about that is
I was ready to give you my name
Thought it was me and you, babe
And now, it"s all just a shame
And I guess I was wrong

Don"t want to think about it
Don"t want to talk about it
I"m just so sick about it
Can"t believe it"s ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can"t do without ya
Can you tell me is this fair?

Is this the way things are going down?
Is this how we say goodbye?
Should"ve known better when you came around (should"ve known better that you were gonna make me cry)
That you were going to make me cry
Now it"s breaking my heart to watch you run around
"Cause I know that you"re living a lie
That"s okay baby "cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around

What goes around comes around
Yeah
What goes around comes around
You should know that
What goes around comes around
Yeah
What goes around comes around
You should know that

Don"t want to think about it (no)
Don"t want to talk about it
I"m just so sick about it
Can"t believe it"s ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it (yeah)
I just can"t do without ya
Tell me is this fair?

Is this the way things are going down?
Is this how we say goodbye?
Should"ve known better when you came around (should"ve known better that you were gonna make me cry)
That you were going to make me cry
Now it"s breaking my heart to watch you run around
"Cause I know that you"re living a lie
But that"s okay baby "cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around

[Comes Around interlude:]

Let me paint this picture for you, baby

You spend your nights alone
And he never comes home
And every time you call him
All you get"s a busy tone
I heard you found out
That he"s doing to you
What you did to me
Ain"t that the way it goes

You cheated girl
My heart bleeds girl
So it goes without saying that you left me feeling hurt
Just a classic case
A scenario
Tale as old as time
Girl you got what you deserved

And now you want somebody
To cure the lonely nights
You wish you had somebody
That could come and make it right

But girl I ain"t somebody with a lot of sympathy
You"ll see

(What goes around comes back around)
I thought I told ya, hey
(What goes around comes back around)
I thought I told ya, hey
(What goes around comes back around)
I thought I told ya, hey
(What goes around comes back around)
I thought I told ya, hey

[laughs]
See?
You should"ve listened to me, baby
Yeah, yeah, yeah, yeah
Because
(What goes around comes back around)
[laughs]

Това което правиш ти се връща


Ей момиче той ли е всичко което търсиш в един мъж?
Знаеш че ти дадох света,
държеше ме в дланта си..
Тогава защото любовта ти си отиде?
Просто не мога да го проумея
мислех че сме аз и ти скъпа..
Аз и ти до края-
но предполагам че съм сгрешил...

Не искам да мисля за това
не искам да говоря за това
толкова ми е писнало от това
не мога да повярвам че завърши по този начин..
Просто толкова объркан от това
чувствам тъга по това
просто не мога да се справя без теб
Кажи ми честно ли е?

Пр:Това ли наистина е начина по който
всичко пропадна?
Така ли ще си кажем сбогом?
Трябваше да се досетя още като се появи
че ще ме накараш да плача...
Разбива ми се сърцето да гледам че си заминаваш
защото знам,че живееш в лъжа ..
Няма проблем скъпа защото след време ще разбереш


Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне


Сега момиче,аз си спомням всичко което си казала
каза че продължаваш напред,
и че е по-добре да направя същото
смешното в случая е,
че бях готов да ти дам фамилията си
Мислех че сме аз и ти скъпа
сега просто е срамота
и предполагам че съм сгрешил...

Не искам да мисля за това
не искам да говоря за това
толкова ми е писнало от това
не мога да повярвам че завърши по този начин..
Просто толкова объркан от това
чувствам тъга по това
просто не мога да се справя без теб
Кажи ми честно ли е?

Пр:Това ли наистина е начина по който
нещата пропаднаха?
Така ли ще си кажем сбогом?
Трябваше да се досетя още като се появи
че ще ме накараш да плача...
Разбива ми се сърцето да гледам че си заминаваш
защото знам,че живееш в лъжа ..
Няма проблем скъпа защото след време ще разбереш


Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне

Това което правиш ще ти се върне
Да
Това което правиш ще ти се върне
би трябвало да знеш това
Това което правиш ще ти се върне
Да
Това което правиш ще ти се върне
би трябвало да знеш това

Не искам да мисля за това
не искам да говоря за това
толкова ми е писнало от това
не мога да повярвам че завърши по този начин..
Просто толкова объркан от това
чувствам тъга по това
просто не мога да се справя без теб
Кажи ми честно ли е?

Пр:Това ли наистина е начина по който
нещата пропаднаха?
Така ли ще си кажем сбогом?
Трябваше да се досетя още като се появи
че ще ме накараш да плача...
Разбива ми се сърцето да гледам че си заминаваш
защото знам,че живееш в лъжа..
Няма проблем скъпа защото след време ще разбереш


Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне
Това което правиш,правиш,правиш
ще ти се върне


Нека да ти разясня картинката,скъпа


Прекарваш нощите си самотна
и той никога не се прибира вкъщи
и всеки път когато му се обадиш
това което получаваш е отговор със зает тон
чух че си разбрала
че той ти причинява това
което ти ми причини
и това е начина по който продължава всичко...

Ти ме измами момиче
сърцето ми кърви
и всичко си продължи без да кажа че ме остави наранен,
просто класическия случай
сценарий стар като света
момиче получи това което заслужаваш...

И сега искаш някой да те избави
от самотните нощи
мечтаеш си да имаш някой
който може да дойде и да се погрижи...

Но момиче аз не съм някой който е много търпелив...
ще видиш

(Това което правиш ще ти се върне)
мисля че ти казах хей!
(Това което правиш ще ти се върне)
мисля че ти казах хей!
(Това което правиш ще ти се върне)
мисля че ти казах хей!
(Това което правиш ще ти се върне)
мисля че ти казах хей!

(смее се)
вижадш ли?
трябваше да ме послушаш скъпа
да,да,да,да
защото
Това което правиш ще ти се върне
(смее се)



Тагове:   мойте,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - Браво!
16.06.2007 00:41
Готини песнички!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1197855
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930