Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2007 12:35 - EVANESCENCE - BRING ME TO LIFE
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1700 Коментари: 2 Гласове:
0



How can you see into my eyes like open doors?
Leading you down into my core where I"ve become so numb,
Without a soul (without)
My spirit sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back....home


Wake me up
Wake me up inside
I Can"t Wake up
Wake me up inside
Save me
Call my name and save me from the dark
Wake me up
Bid my blood to run
I can"t wake up
Before I come undone
Save me
Save me from the nothing I"ve become

Now that I know what I"m without
You can"t just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

Wake me up
Wake me up inside
I Can"t Wake up
Wake me up inside
Save me
Call my name and save me from the dark
Wake me up
Bid my blood to run
I can"t wake up
Before I come undone
Save me
Save me from the nothing I"ve become

Bring me to life
I"ve been living a lie,there"s nothing inside
Bring me to life
Frozen inside without your touch,
Without your love,darling
Only you are the life, among the dead

All this time I can"t believe I couldn"t see
Kept in the dark but you were there in front of me

I"ve been sleeping a thousand years it seems
Got to open my eyes to everything
Without a thought, without a voice, without a soul
Don"t let me die here
There must be something more!
Bring me to life

Wake me up
Wake me up inside
I Can"t Wake up
Wake me up inside
Save me
Call my name and save me from the dark
Wake me up
Bid my blood to run
I can"t wake up
Before I come undone
Save me
Save me from the nothing I"ve become
Bring me to life

I"ve been living a lie, there"s nothing inside!
Bring me to life.


Bring me to life - Дай ми живот

Kak можеш да видиш в очите ми като в отворени врати ?
Насочвайки те към моето сърце,където аз се вцепенявам.
Без душа моят дух спи някъде студен.
Докато ти го намериш и го върнеш обратно вкъщи!

Припев:
Събуди ме!
Събуди ме отвътре!
Кажи името ми и ме спаси от тъмнината!
Накарай кръвта ми да закипи
преди да бъда погубена!
Спаси ме от нищото,в което съм се превърнала!

Тъка че аз да знам,че ти неможеш да ме напуснеш просто тъка!
Вдишай в мен и ме направи истинска!
Дай ми живот! - 2

Припев:...

Замръзнала отвътре-без твоето докосване и без твоятя любов!
Само ти си в живота сред смъртта !

През цялото това време аз неможах да повярвамр
че неможех и да виждам-държана в мрака,
а ти си бил пред мен!
Сякяш съм проспала хиляди години.
Докято си отворя очите за всичко!

Без мисъл,без глас,без душа не ме оставяй да умра тук -
там трябва да има нещо повече !!!
Дай ми живот !

Припев:...

Аз живях на лъжа,нямаше нищо истинско !!!



Тагове:   Life,   me,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - eli7o0o0
12.08.2007 22:05
mn ti blagodarq za prevoda nadqvam se da e to4en;)
цитирай
2. cvetka - :)
05.07.2009 21:10
Да .. така трябва да е :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1194061
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031