Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2007 12:47 - EVANESCENCE - MY LAST BREATH
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 1096 Коментари: 0 Гласове:
0



Hold on to me, love
You know I can"t stay long
All I wanted to say was I love you and I"m not afraid
Ohhh
Can you hear me?
Can you feel me in your arms?

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured life
It ends here tonight

I"ll miss the winter
A world of fragile things
Look for me in the white forest
Hiding in a hollow tree
(Come and find me)
I know you hear me
I can taste it in your tears

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured life it ends here tonight

Closing your eyes to disappear
You pray your dreams will leave you here
But still you wake and know the truth
No one"s there

Say goodnight
Don"t be afraid
Calling me, calling me
As you fade to black

(Say goodnight...)
Holding my last breath
(Don"t be afraid...)
Safe inside myself
(Calling me, calling me as you fade to black)
Are all my thoughts of you
(Sweet raptured life)
It ends here tonight

Holding my last breath...
Safe inside myself...
Are all my thoughts of you...
Sweet raptured life it ends here tonight...

Holding my last breath...

Задръж се при мен любов
Знаеш,
че не мога да остана дълго
Всичко
което исках да кажа беше, че те
обичам и не се страхувам
Можеш ли
да ме чуеш?
Можеш ли да ме почувстваш
в ръцете си?

Държейки моят последен
дъх
Сигурно дълбоко в себе си
Дали
всичките ми мисли са за теб?
Нежна
възторжена светлина, свършва тук
тази нощ

Ще ми липсва зимата
Свят
на крехки неща
Огледай се за мен
в бялата гора
Криеща се в кухо
дърво (ела да ме намериш)
Знам
че ме чуваш
Мога да го почувствам
в сълзите ти

Държейки моят последен
дъх
Сигурно дълбоко в себе си
Дали
всичките ми мисли са за теб?
Нежна
възторжена светлина, свършва тук тази
нощ

Затваряш очите си за да изчезнеш
Молиш
се мечтите ти да те оставят тук
Но все
още си буден и знаеш истината
Няма никой
там



Тагове:   my,   last,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1197721
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930