Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 11:11 - За мама :)
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 11514 Коментари: 4 Гласове:
2



Мила мамо ,
искам да ти кажа , че много те обичам !
Ти се страхуваше , че сестра ми ( понеже е най - малка ) ще се разтрои и ще плаче ... а не беше така ...
Ти винаги си била до мен ... и в радости и в тревоги ...
Винаги си ме подкрепяла... насърчавала ...
Винаги съм и ще разчитам на теб ...
Ти не си ми само майка ... но и най - добрата ми приятелка ...
Наистина ми е трудно да приема факта , че сега си далеч от мен ... но знам , че Бог е с теб :)
Той те закриля ... Вярвам , че всичко ще се е наред :)

Обичам те мила мамичке :)

Бог да те благослови и пази :)

Целувам те :)


image

Сега ще копирам едно стихотворение , което много ми хареса ... за теб мамо :)

image

До твоето сърце


До твоето сърце голямо
живея,
расна всеки ден.
С поклон благодаря ти,мамо,
и с лик,от тебе озарен.

Опора ми е твойто рамо
при всяка
радост или жал.
С любов благодаря ти,мамо,
и с взор,за тебе засиял.

Дори в усмивката ти само
усещам
ласка на крило.
С цветя благодаря ти,мамо,
пред тебе в почит свел чело.

В сърцето си,от радост нямо,
аз твойте
нежни песни скрих.
Благодаря ти,мила мамо,
с поклон,с любов,с цветя и стих!

                   Николай Зидаров


image





Тагове:   мама,


Гласувай:
2



1. doka - Благодаря ти,скъпа моя!!! :)))***
11.10.2007 20:52
Много,много те обичам,мило мое момиче!!!
Знаеш ли,миличката ми, стопли душата ми!!!
Твоите искрени думи,означават много за мен!
Повярвай ми,никога няма да ги забравя,ще ги нося в сърцето си,винаги!!! :)*
Обичам те,Цветенце мое!!! :)***
Бъди благословена,през целият си живот!!!
цитирай
2. slavei - Цвети...дълбоко ме развълнува твоето откровение към мама...
16.10.2007 19:55
Всяка майка си мечтае да чуе тези слова, това признание от свойте деца, но малко са тези, които го получават. А твоята майка наистина е невероятна...
Благословена си с такава майка!:))
Бъдете винаги най-добрите приятелки!
И нека Бог да ви благослови във всичко! Амин!
Сърдечно ви прегръщам!:))***
цитирай
3. cvetka - :)
17.10.2007 00:35
Мерси Славей :) Прегръдки :)
цитирай
4. avgustinov - bavo
08.11.2007 20:18
hi bra4edke
mn mi haresa tova koeto si napisala bravo na teb 4ao bra4edke
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1196248
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930