Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2007 11:44 - Timbaland & One Republic - Apologize (една от любимите ми песни )
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 2634 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.12.2007 11:49


I"m holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I"m hearing what you say
But I just can"t make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you"re sorry
Didn"t think I"d turn around and say..

That it"s too late to apologize, it"s too late
I said it"s too late to apologize, it"s too late

I"d take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
(But that"s nothing new)
Yeah yeah
I loved you with a fire red, now it"s turning blue
And you say
Sorry like the Angel Heaven let me think was you,
But I"m afraid

It"s too late to apologize, it"s too late
I said it"s too late to apologize, it"s too late
Woahooo woah

It"s too late to apologize, it"s too late
I said it"s too late to apologize, it"s too late
I said it"s too late to apologize, yeah yeah
I said it"s too late to apologize, a yeah

I"m holding your rope
Got me ten feet off the ground...



Вися на твоята бесилка
десет фута над земята
И чувам какво казваш
Но не мога да издам звук
Казваш ми,че се нуждаеш от мен
После тръгваш и ме сваляш
Но почакай...
Казваш ми, че съжаляваш
Не мисля така...,ще се обърна и ще кажа...

Твърде късно е за извинение,твърде късно
Казвам твърде късно е за извинение,твърде късно

Можех да ти дам друг шанс,случайно падане,изстрел за теб
И се нуждая от теб както сърцето от пулс
(Но това не е нищо ново)
йее йее
Обичах те с червения блясък,сега е се е превърнал в син
И ти казваш
Съжалявам като Небесният Ангел,остави ме да мисля че беше ти
Но съм изплашен

Твърде късно е за извинение,твърде късно
Казвам твърде късно е за извинение,твърде късно
уооаоо уоа

Твърде късно е за извинение,твърде късно
Казвам твърде късно е за извинение,твърде късно
Казвам твърде късно е за извинение,йее йее
Казвам твърде късно е за извинение,а йее

Вися на твоята бесилка
десет фута над земята


Тагове:   Republic,   Timbaland,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. avgustinov - bravo
16.12.2007 20:00
bravo bra4edke skoro 6e se vidimmmmmmm mnogo se radvam 4aoooo obi4am te
цитирай
2. анонимен - ot svetla
18.12.2007 13:09
kak vi zavezdam malko 4e 6te se vidite,i az iskam da sam si v bg,i da prekarame praznicite zaedno no......
цитирай
3. bilqnka - :)
23.12.2007 00:48
и на мен тази песен ми е любима :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1197762
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930