Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 12:46 - HaPpY VaLeNtInEs DaY
Автор: cvetka Категория: Забавление   
Прочетен: 7933 Коментари: 8 Гласове:
0



image

   
(__/)
(="."=)
("")("") OбИ4каМ Те мИл{}
 image

image

... ОбИчАй зА дА бЪдЕш оБиЧаНа ...
 
image
image

Търсих те,без да знам,че ще те намеря!
Срещнах те,без да знам,че ще се влюбя!
Намерих те,без да знам какво чувствам!
Влюбих се,без да знам,че така ще боли!
Промених се,без да знам,че ще е зареди теб!
Обикнах те,без да знам,че съм могла да обичам така...!

image


image

Душичке златна ,
мойто слънчице си ти !
Знай , че много те обичам ,
безумно дори !!!


image



image

НоЩ е !! ... ЯгОди... СметАнА.. ..
.ШоКолАд , нАВсЯкЪдЕ разлЯт ...
и БеКинИ В SeXXXy цВяТ.. !!!
... зАпОчНа Ли зА РаЯ да мЕчтАеШ... !?!
..ЕлА еЛа .. С мЕн дА пOиГраЕш .....

image

•°.¤••.¤. ОчИ в ОчИ .¤. УстА ф УстА .¤.
рАкА ф ОнОвА,ОнОвА ф рАкА .¤.
ОнОвА ф ОнОвА ..¤..
иИи ..¤.. СтАвА бэлЯ``

image

image
*КаЗАнО с пЕт дУмИ ИСКАМ ДА СЪМ С ТЕБ
кАЗаНо с ЧеТиРИ дУми НЕ ИЗДЪРЖАМ БЕЗ ТЕБ
КаЗаНо с ТрИ дуМи ТЪРСЯ ТЕ НАВСЯКЪДЕ
нО аЗ щЕ СъМ кРаТКа и Ще гО кАЖа сАмо с ДвЕ

[!]ОБИЧАМ ТЕ[!]*

image

image

Здравей,


Питаш ме дали ще те обичам вечно, но аз не зная отговора!
Зная, че ми се сърдиш, но аз наистина не зная отговора,
затова всеки път се усмихвам глуповато и мълча!
За мен любовта няма минало, нито бъдеще! Любовта не зависи от времето,
зависи от хората. Не зная дали ще те обичам вечно, но зная, че те обичам сега!
Не гледам стари снимки, защото емоцията избледнява с времето.
Важно е, че те виждам сутрин, когато се събуждам –
наслаждавам се на истинския цвят на кожата ти,
на първите бръчици около очите и устните, на скръбта и радостта ти!
Такава те обичам, защото си истинска!
Не чета и старите писма с хилядите „Обичам те”,
с хербаризираните в тях сухи червени рози и обещанията,
които отдавна сме забравили ... Обичам да слушам гласа ти чист и неподправен,
различен всеки ден. Обичам виковете, нежните думи, отчаянието и надеждите ти,
защото те правят любовта ни пълнокръвна и жива ...
Не се взирам и в бъдещето. Да, обичам да мечтая,
да си представям картини от необозримото време, но, за да стигнем в бъдещето,
трябва да преживеем безброй мигове от настоящето! Затова не ти казвам,
че те обичам вечно – не искам мислите ми да са толкова далече и да
пропускам щастието от този миг, сега, тук, докато си сгушена в мен,
докато усещам милувките ти, ритъма на сърцето ти ... докато те чувствам
като част от мен самия ... Обичам те сега, защото само сега има значение!
С обич.

image

image

Само защото някой не те обича, както на теб ти
се иска, не значи, че не те обича от все сърце.

image

За света ти може да си един човек, но за един
човек може да си целия свят.

image
image

Може би Бог иска да срещнеш няколко неподходящи
личности, преди да срещнеш човека за теб, за да
бъдеш на ясно със себе си.

image


* Обичам те, защото ти си радостта...
    * Защото ме караш да се чувствам както никога до сега...
    * Мога да ти се доверя без да се притеснявам...
    * Твоята вяра е това което държи пламъка на любовта жив..
    * Обичам те, защото съм жива от момента, в който се запознахме...
    * Винаги си до мен когато имам нужда...
    * Обичам те, защото ме караш да показвам най-доброто от себе си...
    * Защото си неустоим...
    * Винаги успяваш да ме накараш да се усмихна...
    * Обичам те, защото си усмивка, и нежност, и любов...
    * Когато мисля за теб се изпълвам с прекрасно чувство...
    * Имаш прекрасно чувство за хумор
    * Обичам те, защото си различен...
    * Любовта е, това което значиш за мен - а ти си всичко...
    * Обичам те - просто така, обичам те, защото те има...
    * Всеки път когато те погледна, сърцето ми спира за миг..
    * Показа ми истинското значение на любовта...
    * Сънищата ми са прекрасни, защото ти си в тях.......
    * Ти си този, която държи ключа към моето сърце.....
    * Помагаш ми в трудни моменти...
    * Защото вярваш в мен...
    * Обичам те, защото си ти...
    * Показа ми истинското значение на любовта...
    * Сънищата ми са прекрасни, защото ти си в тях...
    * Обичам те защото си красив...
    * И разбира се твоята интелигентност, защото беше достатъчно умен за да се влюбиш в мен ;-)
    *
      Обичам те поради милион други причийи.

      ОБИЧАМ ТЕ

image

image

Пред блока ти те чака камион с целувки
моля приемете стоката {P}{P}{P}

image

Целувка по нослето
целувка по челцето
целувка по вратлето
целувка тук
целувка там
направо целия ще те изям!!!

image

image

Честит Свети Валентин , съкровище !!!
Благодаря ти , че те има.
Ти си моята опора в живота !!!
Обичам те

image

Любовта не е да си намериш някой, с когото да живееш,
а някой, без когото не можеш да живееш.

image

image


Исках да бъда част от теб, да се промъкна между ударите на сърцето ти. Днес аз съм ритъмът на сърцето ти и самия теб повече от всякога. Обичам те! 

image


image

Захар? Не! Шоколад? Не! Чакай да помисля! Мед? Хмммм - Не! Не мога да се сетя за нищо по-сладко от теб!

image


image

image


image

image


image



Тагове:   Happy,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - Хеей, честит празник!
14.02.2008 17:54
Море от щастие, капчица лудост и океан от любов ти желая на този ден и от тук нататък, всеки ден! ;) :)))
цитирай
2. cvetka - :)
14.02.2008 21:42
mersi :) Jelaq ti cqlata liubov na sveta :)
цитирай
3. анонимен - ot svetla
15.02.2008 10:40
Cveti pozelavam ti lubovta ti ,nikoga da ne svar6i,da ste vse taka vlubeni s tvoita polovinka,mnogo 6tastie i mnogo ,mnogo LUBOV
цитирай
4. cvetka - :) ;) :P :D
19.02.2008 09:45
mersi kako..... :) ;) i na vas s Biser..... :D :P
цитирай
5. iliada - cvetka
20.02.2008 08:40
Със съжаление отбелязвам ,че прекалено късно съм минала от тук.!Този един от най- страхотните постове ,който съм виждала посветен на празника на влюбените ,но затова пък никога не е късно да ти пожелая ДА ЖИВЕЕШ ВИНАГИ ЩАСТЛИВО ВЛЮБЕНА сред много обич и красота !!!:))))))
цитирай
6. viarkata - :) Здравей!
20.02.2008 11:36
Много сладки снимчици има! Вярно е това за любовта! Съгласна съм с теб! :)
цитирай
7. cvetka - mersi mnogo,iliada :)
20.02.2008 15:41
mersi i za hubavoto pojelanie.....zasega.....
naistina e taka..... :)))))) ;) pozdravi :)))))))
цитирай
8. cvetka - privet viarkata :)
20.02.2008 15:44
mersi :))) ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cvetka
Категория: Забавление
Прочетен: 1194056
Постинги: 213
Коментари: 655
Гласове: 2552
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031